första gången i världshistorien

Idag är en stor dag i mitt livs historia! jag har nämligen gjort inte bara en, utan hela två saker som jag aldrig gjort förut. en av dessa två, storartade saker är yoga. Visserligen utfördes det inte någonstans i indien med en hundraårig mästare med pipskägg, utan på friskis och svettis med en svensk instruktör utan pipskägg. men iallafall!
tyckte det var helt okej, inte något jag nödvändigtvis går på igen, meditera kan man ju göra hemma lika gärna!

Den andra grejen jag gjorde va inget mindre än att köra bil! DET däremot var kul :D för tillfället känns det dock ganska avlägset o komma ut o köra på trafikerade vägar, vilket ioförsig inte är så konstigt. men nu har jag ganska bra koll på starta, bromsa o svänga på ettan, fast o göra svängarna snygga och lagom stora är inte alltid lika enkelt.. öva öva öva :)






Kommentarer
Postat av: fannie

Yoga is daa shiet! Och bilar kan ta sig i arslet.. men tyvärr behövs dom, så gratis för att du lyckades köra hyfsat bra ;)

2009-09-17 @ 11:08:44
URL: http://headsbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0