tänkarfilm



Jag och Micke ska snart hem till Isbell och kolla på i taket lyser stjärnorna. Har sett den en gång förut men det ska bli mysigt ändå. Den filmen är en riktig tänkarfilm.

Vad skulle jag göra om jag var Jenna och det var min mamma som var cancersjuk? Och hur skulle det kännas att se någon man älskar bara bli sämre och sämre?
Det är sånt man helst inte vill tänka på, det är liksom en självklarhet att ens föräldrar finns där. Även om jag inte har ett drömförhållande till mina föräldrar så vet jag inte vad jag skulle göra om dom plötsligt försvann. När man ser sånahär filmer tänker man alltid att man borde umgås mer med sina föräldrar för att visa hur mycket dom betyder för en, och så gör man inte det ändå. Varför?

_Johanna


Kommentarer
Postat av: fannie

För att man inte alltid kan tänka på sina föräldrar. Utan man kan göra det då och då, det är ju precis lika bra det också :) Bara man visar det liksom!

2009-09-27 @ 17:12:18
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/
Postat av: KLARA

grååååtfilmen

isbäll stavas med ÄÄÄ

2009-09-27 @ 18:19:50
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0