Sweet Sixteen.

Tja, jag fyllde ju år idag(igår??) också. Otroligt najs.

godaste äppelmuffinsen från rosendalsträdgårdskokbok!



Vad som fanns kvar efter kalaset haha gott?

Som vanlig med en massa kakor och sådant... Ganska tråkig födelsedags beskrivning, jag vet. Men är trött och ska ju till skolan imorn (idag? idagimorn? samesame?).

(Är man beroende om man offrar en massa timmars sömn för en blogg design? Ja, jag kan ju vara stolt över att det inte är farmville i alla fall. Och ne jag vill bara inte sova. Det är nog det. Ehe, eller vi säger så i alla fall...)

_KLARA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jo jag har gjort det, men blir ändå irreterad xD

2009-09-23 @ 06:38:29
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0