Krulltotten stiger in

Här kommer mitt första inlägg. Och som en helt ny person på en blogg brukar man alltid skriva om hur man är, vad man gillar ogillar, ja om sig själv helt enkelt.
Men jag tycker att ni kan lära känna mig genom att läsa mina inlägg som jag kommer skriva längre fram.. För nu vill jag skriva om hösten.

Hösten.
Varje dag går jag i genom en stig i skogen. Dom senaste veckorna när jag varit förkyld har jag inte kunnat känna någon lukt alls, och det har varit såå tråkigt! Men idag. Då kände jag den friska luften som luktade höst. Och allt var så underbart. Nu när jag börjat sticka också får man ännu mera höstkänsla!
Jag själv anser att hösten handlar om att gå långa promenader med stora halsdukar, sen gå hem till en kompis dricka te och äta scones. Ungefär precis det jag ska göra nu.


Kommentarer
Postat av: ellinör

SV: Åh, ja dem är verkligen superfina! Vilken underbar header, man blir sugen, eheh

2009-09-24 @ 19:21:44
URL: http://sundaysmile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0