klipp klipp


Godmorgon kära vänner.

 

Jag har nu tänkt på om jag ska klippa mitt hår eller inte. Om jag ska spendera ungefär 700 kronor på att mitt hår ska bli snyggast. Och nu äntligen har jag kommit fram till svaret.
Jag ska banne mig klippa av hela skiten, nästan! Jag vill inte höra mina egna klagomål i huvudet som säger " ÅH gud så jobbigt det är med detta långa hår(enligt mig)".
Men frågan är vilken frisyr det blir? Borde nog fråga Klara, för hon är faktiskt expert på sådant! Utan henne skulle jag inte vara så snygg som jag är idag, så tack tack och åter tack.

_FANNIE

Kommentarer
Postat av: KLARA

haha the expert lixom ne haha

2009-09-27 @ 18:20:41
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0