Jaha, vilka är det här då?



_FANNIE
Krulltotten med den sköna looken. Trivs som bäst med bra musik i lurarna, en kopp te i handen och fint sällskap runt omkring mig. Mina inlägg kan tänkas bli lite galna men det får ni leva med.





LIZA, Liza Liza Liza, inte Lisa utan Liza. När jag var 10 år bytte jag stolt från Lisa med s till Liza med Z. Ganska nyligen har jag nu insett att stava saker med z är typiskt för dansband. Super coolt tycker en del...andra kanske inte avgudar Lars Kristerz och de andra.
Liza Larssonz är galen, glad , antismörsadist och ganska frammåt.


_JOHANNA

Jag är den där lite galna tjejen som trivs som bäst med ett gäng kompisar, i stallet hos den underbara ponnyn Kajsa eller med ruskigt bra musik i hörlurarna. Går ettan på Globala gymnasiet och trivs med livet, för det mesta.






Radikal, feministisk och vegetarisk sexton åring.

Kommentarer
Postat av: fannie

Grymt ju att vi har en blogg nu, hihi :)

söt design också!!

2009-09-23 @ 10:08:43
Postat av: KLARA

ja, tack hihihiihpuss

2009-09-23 @ 12:26:00
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/
Postat av: wils

hahah jag diggar bilden på jonna väldans mycke!

2009-09-23 @ 17:43:28
Postat av: Hemlig*

du vet vem jag är Fannie, jag älskar dig <3<33a<<3

2009-09-24 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0