Har jag svininfluensan?

Det blev ingen fika på Esters. Nej, en halvtimme in på första lektionen, kände jag hur förkylnings-tröttheten kom över mig. Jag orkade ingenting. Förutom att gå hem. Svininfluensan? Jag vet ärligt talat inte, men jag får inte gå till skolan, borde liksom inte bidra till att epedemin sprider sig.


Svininfluensans ansikte?


Det suger att vara hemma förresten. Jag vill gå till skolan! Det kanske låter konstigt, men så är det. Jag har precis börjat på Globala, och jag älska skolan. Älskar klassen, maten. Bättre än att sitta i en soffa och styra syselsättningen med fjärkontroll. Jag tror jag kollat på typ tio timmar Sex and the City det senaste dygnet.


Mitt senaste dygn på bild

Det börjar i alla fall kännas lite bättre, är piggare idag. Och är det inte lite status i att säga "Jo, jag var hemma och hade svininfluensan".

//

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha jo det vore ju ascoolt o säga att man är sjuk i svinisen ;)

2009-09-11 @ 11:41:48
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/
Postat av: sarah

men stackare, stanna hemma så länge.

och speciellt om det är svininfluensa. hmm. jag tror du får passa dig med att skriva sånt ;)

jaa, globala is da shit. eller nåt.

krya på dig!

2009-09-11 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0