Gladdag!

Den smått misserabla dagen igår följdes idag upp av en helt underbar dag. Inte för att jag gjorde något särskillt. Jag var bara väldigt glad!


Satte äääntligen upp min spegel. (Notera barfotatrenden)



När man är på bra humör orkar man liksom göra saker. Så, jag har fixat en massa i mitt rum idag. Ordnat om hela min garderob och så vidare.

Dessutom fick jag denna underbara kokbok av min morbror och moster!!1
Den har otroligt fina bilder, och det är meningen att man ska skriva in sina favorit recept i den. I'm in lööv!

_KLARA

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaaa, men det är ju en grym idé att blogga flera! ;)

2009-09-27 @ 19:40:16
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0