Birthdayparty

Lite birthdaypics. Sämsta ljuset med äckelblixtar. Men ändå.


Nutella på kladdkaka alltid great success

Hahahahhahhahha jag har ganska söta kompisar ibland.

Ganska söta

Into the balloons

Jag funderar på vad jag ska syselsätta mig med denna extremt tråkiga kväll. (Mammsen och pappsen är på bröllop, är hemma med brorsan som är på brutalt dåligt humör och får inte ta hit någon, och inge gå hemmifrån)'

Kanske ska jag vara elak och ladda upp fula bilder på människor? Eller så lanar jag något dataspel. Typ Sims2 eller Ice Age2. Hm, båda känns frestande. Vi får se...

_KLARA

Kommentarer
Postat av: fannie

haha otroligt fina bilder måste jag säga :P

2009-09-27 @ 13:54:46
Postat av: wils

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH NUTELLA !!!! fyyyyyy vad elakt! :D

2009-09-27 @ 21:19:12
Postat av: Matilda

DU KAN INTE SERIÖST MENA ATT NI ÅT NUTELLA PÅ KLADDKAKA NÄR JAG INTE KOM ÅH :(:(:(:( blir sååå ledsen, tycker du ska baka en till oss imorgon så kan vi fira dig igen = BRA IDÉ!!

2009-09-30 @ 13:13:41
URL: http://pinkplasticjesus.blogspot.com
Postat av: KLARA

Hihi, ja, varför inte?:)

2009-09-30 @ 13:24:24
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0