Bajs för lathet!

Jag blir så arg på lata personer! Sånna som bara bryr sig om sig själva och bara luktar bajs för att de så sällan hjälper andra.

Ärligt ju mer egoistisk man är desto mer bajs luktar man!

Är kiss och bajs åldern bara för barn? Hmmm....kanske , men bajs är ett fint ord när man ska beskriva lata personer.

De värsta är när man själv ligger och göttar sig i sin familje soffa. Man ser på tv hur barn i afrika behöver hjälp men man tänker "Inte ska just jag behöva resa mig ur soffan, slå ett par siffror och hjälpa dem" INTE JAG SOM REDAN LIGGER SÅ SKÖÖÖÖNT!

Plötsligt känner man en lukt. den äckliga bajslukten som sipprar ut genom huden. Man mår lite dåligt och försöker tvätta sig. Det kan hjälpa om man glömmer bort hur illa man faktiskt luktar.

Hjälp andra människor, kanske inte hela feta jorden. Men den lilla 5åriga pojken som står och gråter för att han inte kan hitta sin mamma kan du hjälpa.
 Om du gör det kan jag lova att du iallafall för en stund inte kommer att lukta bajs.

bajs är ett bra ord, så länge det inte rör en själv.


Kommentarer
Postat av: KLARA

Liza, du gör så jävla fina bilder, GÖR EN DESIGN :D

2009-09-25 @ 10:00:03
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0