Min musik

Av alla fyra här på denna blogg verkar jag ju mest på att blogga denna vecka. Men det gör mig ingenting!
Jag kan berätta kortdraget hur afrodans grejen var. ASKUL. Ja så nu förstor ni nog.
Nu tänkte jag istället dela med mig med min ipod lista. Det är så att jag tänkte lägga in min egen musik i min Ipod (har aldrig gjort det förut, utan har alltid tagit av andra). Om ni vill dela med er med eran musik smak, skulle det vara tres' bien.

Ipod spellista

Sällskapet
Jose Gonzales
Coldplay
Björk
Markus krunegård
Anna Ternheim
Salem al fakir- Astronaut
The Beatles
Lykke li
Familjen
Paramore
Amelie
Kent
Kings of Leon- Sex on fire, us somebody
Miss li
Veronica Maggio- vinnaren är
Lily Allen- fuck you
Detektivbyrån
Massive Attack- Teardrop
Etta James- At last
Edith Piaf- No ne reagrette rien, La foule
John legend- Ordinary people
Birgitte Bardot- Moi Je Joue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0