Guds gåva till mänskligheten

Jag är ju ett troget Markus Krunegård-fan. Tvivlar på att någon kan ha missat det. Var i vilket fall fett pepp på o gå till Bengans när han släpper sina nya skivor den 14/10 (nästa vecka!!!!!) När Fannie var här nyss skulle vi kolla upp vilken tid det var, och fick se att skivorna skulle släppas på Bengans i GÖTEBORG.

Det var som att himlen rasade ner i skallen på mig! Herre min skapare var upprörd och ledsen och arg och chockad jag blev. Skulle jag helt plötsligt inte på träfa min största idol i hela stora världen??
Som tur var sansade vi oss en smula för att kolla om han faktiskt inte skulle signera skivor i Stockholm också, och det skulle han! Dock den 15/10, en dag senare. men den som väntar på nåt gott..

Efter det satte vi på Laakso (vars låtar faktiskt också är skrivna av Markus) på högsta volym och sitt-dansade som ena rena idioter. Det är livet!

15 är mitt lyckotal. från och med nu.

_Johanna


Kommentarer
Postat av: KLARA

du är inte markus-fan, du är markus-FREAK!!!!

2009-10-07 @ 08:20:58
URL: http://globalabitterfittor.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahah där har du en poäng alltså! :D

2009-10-07 @ 09:27:23
Postat av: fannie

Du är lite freaky ibland måste jag hålla med om, men vem är inte det när det gäller markus??

Du har börjat smitta av dig lite på mig :S

2009-10-07 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0