Jade Johansson Mbay




Min finaste vän Jade.Du och jag klickade på direkten på håkan, och sen den dagen visste jag att vi två skulle bli nära vänner. Nu har tiden gått så himla fort, och redan efter några måndader är du en av mina bästa vänner. Vi har alltid så sjukt roligt tillsammans!! Och inte kan man klaga på din smak av kläder som du gärna lånar ut till mig. Sedan att du syr fina kläder( som den du har på dig) gör det inte sämre. Fina lilla Jade..
Du och jag kommer alltid vara vänner! Det har vi bestämt och så ska det vara. Puss på dig bruden!

_FANNIE

Kommentarer
Postat av: NATALIE

gulligt :)



svar: Tack du!

2009-11-30 @ 11:00:28
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Jade

Du är på tok för söt mon cheri!!!!

2009-11-30 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0